tsukumo-nya:

Art by Hidekazu Himaruya
The character is Romano from Hetalia

So Cute, and the shading is good in this picture!

REBLOG + 598 notes + Ori .Via

santanist:

tripped and fell in my heelys jesus take the wheelys

REBLOG + 186,738 notes + Ori .Via

mikster12:

a-hobbit-timelord-in-ravenclaw:

spockward:

imfallingwithoutyou:

korrawr:

silentlylosingmymind:

mckardashian:

they need to get married

i ship it

this is adorable

they’re right next to each other in a yearbook pretty sure they might be related

image

Wtf is that photo even supposed to mean though

image

REBLOG + 350,607 notes + Ori .Via
tags: #OH NO

cokeproblem:

*gets insulted* Nah I don’t care, my mom has said worse to me

REBLOG + 100,551 notes + Ori .Via
Artist:
HATSUNE MIKU???
Track:
Anaconda
Plays:
328,713 plays

n30nnights:

im terrified

REBLOG + 48,053 notes + Ori .Via
tags: #BUT WHY

alicia-silverstoned:

lesbian pirates be like scissor me timbers

REBLOG + 35,623 notes + Ori .Via
Track:
listen to kirby pretend to be a robot
Plays:
83,526 plays

magnezone:

a-trex:

please, and thanks

REBLOG + 10,344 notes + Ori .Via

clarawebbwillcutoffyourhead:

IS BEING HYDRATED REALLY WORTH ALL THIS PEEING?

REBLOG + 36,276 notes + Ori .Via
REBLOG + 42,385 notes + Ori .Via

noibatitty:

freeiwatobiswimm:

Rin speaking English!!! Haruka trying to understand! Omg XD now we all knows someday, Rin can speak to us! O//.///o

THIS IS SO FUCKINGG SURREAL LISTENING TO AUSTRALIAN ACCENTS IN ANIME WHAT THE FUCK IS THIS SHIT IM HAVIG AN OUT OF BODY EXPERIENCE HERE THIS TOOK ME SO OFF GUARD. I DIDNT EXPECT THEM TO GET ACTUAL AUSTRALIANS TO VOICE ACT THOSE PEOPLE I DONT EVEN KNOW WHAT I EXPECTED. THIS IS SO WEIRD.

REBLOG + 32,918 notes + Ori .Via
tags: #I KNOW RIGHT I FELT SO OUT OF WHACK LIKE I KEPT YELLING OH MY GOD CONTINUOUSLY #LIKE DID THEY ACTUALLY GET AUSTRALIANS TO DUB THIS OR #AND HEARING MAMORU SPEAK ENGLISH WAS PERFECT #free!

archerfrank:

"attackonsuperwholockdanganfreeoffstuck"

image

REBLOG + 60,692 notes + Ori .Via

berrykoolaid:

Our king has fallen

REBLOG + 23,231 notes + Ori .Via

amateurcracksman:

When you get to the bottom of a really shitty post and you have to scroll back up like “who the Heck put this on my dash”

REBLOG + 36,624 notes + Ori .Via
Oh woops virus on my laptop, guess ill just pull out my spare
REBLOG + 3,694 notes + Ori .Via

suctioning:

Me: *doesn’t feel like it*

REBLOG + 688 notes + Ori .Via